Sommaren slut?

Är sommaren slut nu, bara för att alla andra börjar skolan imorgon? :(

Det blir en ledig höst för mig iaf, kanske skola till våren :) beror på om man kommer in.
igår var vi på clinic på Flyinge. Det var Jens Fredricsson som höll i den, verkligen lärorikt.
Det handlade om hur man red hästen rätt för att undvika belastningsskador. Han nämnde en hel del saker
som jag inte ens tänkt på. Och jag blev även imponerad för jag trodde aldrig han kunde vara så följsam och hjälpsam
mot hästen :) såg verkligen kanon ut när han red :D!

Hoppas på fler lika bra clinics!!!!

Nu ska jag hem till Mamma, Pappa & Zorro, ska skriva ut lite papper. :)

Bild sedan fölvisningen den 13/8 2009!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja majki nu är sommaren slut;)

2009-08-20 @ 18:34:11
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0