Hela veckan i ett streck! ( häst )

Måndag: Åkte till stallet red dressyr i paddocken med Seller. Det gick väl sådär :/. sedan hem duscha äta sova.

Tisdag: Åkte till stallet, blev tillfrågad av Håkan att ta hand om hans hästar ett tag på grund av att micki e sjuk och anna e på semester eller något. Så det blev att rida ut med Seller i skogen sedan red jag och amanda lite i ridhuset :) seller var mycket duktigare idag. Sedan blev det att ta hand om Sheila gick ut och gick med henne, bra för mig också haha. Garant fick springa av sig all sin överskottsenergi i ridhuset idag. plåstrade även om stackaren :(.
På kvällen kom pernilla en sväng vi åkte och kollade när johanna hopptränade för niklad arvidsson. sedan drog vi hem här och snackade om allt typ :) så kul att ha någon att snacka med. Älskar dig<3
från hoppträningen


Onsdag: Åkte till stallet började med att rida lite gymkana med ''kompisarna'', sedan tog jag hand om Garant och Sheila
samma som igår. Sedan på kvällen blev det kvällkurs, som alla vet e seller inte rolig i dressyr. Men hoppningen gick bra, länk kanske kommer till youtube sen. sedan var man hemma vi 10. Sängen kallade direkt.

Torsdag: Samma som onsdag.

Fredag: Idag har jag för mesta del gjort samma som igår. Förutom att jag stötte på två vilsvinsungar i Sellers gräshage :O tror ni han blev rädd? kan ju säga att seller har aldrig hoppat så högt innan och rakt in i staketet. jag släppte seller snabbt in i hagen och han sprang som en sköten raket typ :P haha och jag sprang till stallet och varnade dom andra;)
Ikväll ska jag nog vara med underbaringarna :D ska bli jätte kul. Torparedagarna denna helgen också. <3

Ciao :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Verkligen den snyggaste bilden ju Ha -.-

2008-06-27 @ 20:01:41
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0