Torsdag

Sista dagen på Ridlägret idag :). Uteritten gick väl sådär :P Matilda red Figge & jag Passe en runda som tog 45 minuter i vanliga fall tog cirka 2 timmar idag. Pågrund av att bertil hade sina egna vägar :P haha. Jag och matilda lät ungarna fixa sig själva idag medans vi solade på bänkarna :) haha så lite färg har man fått :D. På eftermiddagen tog ungarna även

ridborgarmärket och seller bara sprang :P.
Myste sedan lite med älsklingen sedan körde jag moppe hem! idiot körde rakt ut framför mig :O.
nu har jag precis duschat och jag och mamma ska ut och gå en runda med Zorro. Imorgon vill jag till stranden, Tesse kanske hakar på någon mer som e sugen? :) kan ju alltid höra av er.
Ikväll händer inget spec. Tv:n kallar nog nya avsnitt av Ghost Whisperer :O)



Ciao folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0