Shopping i stan

Äntligen hemma,
Idag har jag och min kära mor varit och shoppat. Åkte först till hööks för hon och pappa har lovat mig nya ridstövlar & ridbrallor. Så det var det första vi fixade, blev också att vi handlade en söt mössa till vintern, Samt vantar som jag hela tiden slarvar bort :(. Köptes även ett brunt schabrak med matchande luva till. Sedan fick jag köpa flugspray och en söt grimma :). Bäst och handla nu när det e stor Rea.

Åkte tillbaka in till stan där jag och mamma gick och käka på en Indisk restaurang. Kyckling &curry med jasmin ris och något bröd tror det kallas nano bröd inte säker. men jätte gott iaf.
Sedan gick vi och handlade lite på bokia inför skolstarten. ny kalender, pennor, block m.m. gick in på vila för att kolla på en fin vit tunika som hängde i skyltfönstret men blev ett inköp av ett par nya jeans istället :) tack mamma.
Slutade med ett besök på H&M där vi inhandlade vars en ny maskara och jag även ett nagellack till helgen.

Så nu kan man nog inte bli tjusigare :P Ikväll blir det träning Med tesse & antagligen josefin också. Imorgon och dagarna framåt besöks HBG festivalen, någon mer som ska dit ?


Maten vi åt idag, Bilden e sen förra HBG festivalen ;) en tradition hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0