Godmorgon, god dag ?

Buenos Dias!
Dagen började med ett träningspass med therese :) sköööönt!
Efter det cykla vi hem till therese där hon hämtade pengar och bytte om. Jag passa på att cykla inne på bofinken skolan som man gjorde sist för drygt 7 år sedan när man alltid hängde där :P haha och jag och therese som alltid lekte häst med våra nya cyklar.
drog sedan hem till mig där jag med skulle hämta pengar, då hade någon speciell hört av sig :D über lycklig!
sedan blev det att cykla till storan och handla mat :) blev makaroner och köttfärs. också självklart sallad på det :D HAHA.
hur går en anka? någon som sett? jag såg iaf det live idag!
nepps nu får man nog ta och väcka tesse för hon har sovit middag ett bra tag nu :D.

kiss my as!

ps. snart HBG festivalen, MR snygging 2 ?


kollade filmen igår, därför varit nördig och laddat hem alla låtar!

Kommentarer
Postat av: Dommarn

Haha din löjliga bonde flicka till bänkvärmare. Ofta hon går som en anka? Kom in i gamet för fan!

2008-07-18 @ 19:13:03
Postat av: Anonym

hon? jag snacka om helt vanlig anka?

2008-07-18 @ 22:55:42
Postat av: Camilla

Ja det är små förändringar som gör mkt. Sen som jag är idag behöver jag inte ha några dieter alls.

2008-07-19 @ 09:05:48
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0