Godmorgon

Hej på er alla. Hoppas ni sovit gott ;) för det har inte jag gjort.. skit svårt för att somna igår.
Iaf, igår kväll drog jag hem till therese sjöng sing star och snackade lite skit :P. Josefin ringde också, planerade lite inför HBG festivalen vi tre. Sedan ringde pilla också och berättade om kärlken, Kom på att man nästan kan skriva en roman om detta ;) så vi kan tjäna lite pengar på pernillas liv. HAHA

Idag ska jag och mamma in till HBG. ska bara klä på mig och så. Sedan ikväll blir det nog träning, om man inte e allt för trött efter dagens shoppande.


Var är du idag? När får jag se dig igen? saknaden finns kvar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha tjäna pengar på mitt liv? Då ska väl jag med ha lite pengar;)

2008-07-24 @ 01:32:21
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0