Fredag

3 dagar kvar sen e man på väg till spanien. :)
Idag försov jag mig vakna 9.45 och skulle ta bussen 10.10 :S.
har aldrig gjort vid mig så snabbt innan, men jag hann iaf
 så jag och tess drog in till Ä-holm och badade och solade.
riktigt skönt. tesse har tipsat om vattenflaska som
jag kan ha med till Spanien var skit bra idè. Tack<3.
Både dit och hem körde vi förbi ekebo gud med husvagnar längtar tills imorgon, hoppas du är där :D.
Nu ikväll har jag klippt gräset pappa och jag har kommit på att den klipper nog inte:S. CP maskin blir väl att köpa en ny någon gång i tiden. Har precis snackat tele med Andreas han berättar med goda nyheter att där e mellan 35-40C nu i spanien. :O.
Väntar annars bara på att mamma ska komma hem så vi kan äta. sen tänkte jag spela lite sims :).

Ciaofolks!

Kommentarer
Postat av: tess

hihi jag är smart :)

ja guuud så kul det kommer att bli imorgon, och ta det nu lugnt med din snygging, om han nu är där ;) haha. Puss på dig din lilla sims nörd :)

2008-07-04 @ 18:10:14
URL: http://tessiiiie.blogg.se/
Postat av: Majki

Svar: HAHA bara om han varit min också (A) haha

2008-07-04 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0