EkeboFestivalen

God Eftermiddag.
Igår åkte man till Ekebofestivalen med hela gänget :) jätte skoj. Började hemma hos Josefin där det bjöds på jordgubbar, mums. Sedan åkte jag med Carolins Farfar och hängde med han in på Ekebo. Tack <3. där blev det livat direkt, jag och carro lullade runder lite först sen kom resten :).
Träffade vaktis från skolan han va minsann på lyset haha. Sedan lyssna vi lite på lasse men det sög, enligt mig och pernilla så vi träffade ett gäng stockholmare haha myys, ''lånade'' sol brillor för såg ju knappt något xd. Sen blev det bara att han aldrig fick tebax dom så jag e nu ny ägare till ett par solbrillor.
Efter det träffade jag mina kära vänner från HBG festivalen förra året. HAHA dom försökte lura i mig en massa skit. Sedan blev det jävligt ös vid Joddla som vanligt.
Joddla bättre än lasse stefans eller vad säger ni?
där hittade vi dom snygga tvillingarna så jag och carro tafsade lite ;) . när joddla väl va slut va man rätt hes och sönder trampad. iaf ja :(. Försökte få MR snygging två att bli vän med mig, men inte så lätt :( från och till om man säger så.
Mamma hämtade mig Therese & Emelie. Och väl hemma sitter en liten lönneberga, blev mys mys mys. så trötta som vi va gick vi upp kl 10 och gick in och la oss i min mysiga säng. nu har vi ätit och spelat Wii :)

Tack för en underbar kväll allesammans bästa på länge. Längtar redan till nästa år. :D
 Vilka hänger på då?
Pilla & tess josefin Carolin
 jag & pilla jaoctess tesse & mange

Kommentarer
Postat av: tess

LASSE ÄR BÄST !

tack för igår <3

2008-07-06 @ 15:00:34
URL: http://tessiiiie.blogg.se/
Postat av: Majki

Tack själv baby <3

2008-07-06 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0