E viva y España

Måndag: började att hela familjen ink Tesse följde med för att ta avsked kl 05.10 på morgonen :). Körde igenom hel dryga tyskland & frankrike.avsked
Tisdag: Framme i Roses vid 12 tiden :). Började med att checka in sedan packade vi upp alla våra grejor och sedan låg vi och stekte på stranden, kl 16.30 bjöds det på sangria. tyckte det va sådär :/ ngn som smakat? sedan drog hela gänget till beach comber där lärde vi känna trevliga tab :Ddricka spanska drica på beack comber

Onsdag: sov vi till 8 typ, eller jag iaf :) gick ut och gick en runda kollade rundor lite och försökte lära mig vägarna till hotellet :) för det va ju jag som fick vara orienterare :P. Sedan åt vi tsm frulle. rätt gott faktiskt :) sedan blev det stranden idag med. på eftermiddagen hyrde vi och grabbarna tramp båt :). På kvällen drog jag och pernilla till stans mysigaste resturang med ralle & danne där vi käkade bläckfisk. MEGA GOTT! efter det bestämde vi oss för att gå in till Roses med Emelie och ronja mys. Sedan in om beach comber sedan soooova :)
jag trampar i tampbåt  emelie ronja pernilla

Torsdag: Badlandet Aqua Brava idag :) frukost som vanligt sedan tog vi buss med hela familjen Karlsson samt Hans familj :). Mycket badande och solande :) inte så lätt att förklara men ett måste att besöka om du ska till roses kan jag säga. på kvällen blev det shoppning för min och pernillas del :) köpte ett Halsband och ett armband. Sedan blev det beach comber ikväll igen.
 dricka  

Fredag: idag blev det att vi solade hela förmiddagen sedan blev det fest :) vi skulle till ett discotek som heter Sodiac :) jag och pernilla shoppade lite dricka på dagen och fyllde handfatet för att det skulle hålla sig kalla till kvällen :) innan sodiac satt vi på beach comber och tog några drinkar Mai tai och pernillas berömda pina colada:P
innan utgång    
  

Lördag: slappe dag till max :P stranden långa dagen, använda lite olja glömt att berätta om den ju :P den va iaf skit bra speciellt för pernillas huvud :) träffa ju lite pågar också. blandannat vissa som rökte marijuana :S. där va till och med så man kunde köpa :S. skulle köpt med hem till tesse HAHAHA. 
Söndag: ännu mer shoppning och marknad inne i roses :D på kvällen gjorde jag rasta flätor inbakada då :P emelie kände också suget så hon gjorde också det från 25 E till 10 E rätt bra :P även på strandpromenaden fixade jag en klocka till pernilla för 10 E. Duktiga marika är bra på att pruta, Även ronja HAHA :P
  
Måndag: Sol och bad för sista dagen även det viktigast vi planerat handlades in :) blev att vi tog avsked på beach comber, va tvugna att säga hej då till lilla tab :P .
Tisdag: handlade mat till hemresan :) och satt 30 timmar i en buss, märks jag börjar bli trött på att skriva va? :) HAHA

Onsdag: Söta josefin ringde och frågade hur det varit :) även planerat att vi ska ses en dag :) saknat dig så mkt.
Therese kom hit sen tittade på alla mina fina grejor :) tror hon tyckte jag blivit lite brun också :P hihi vi ska nog leka imorgon också :) Älskar henne så mkt :) <3

God nattt Alla läsare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0