löning :)

Idag har man varit och hämtat ut lönen :) fast smartiga jag satte in hälften på en spar fond :D. hade första körlektionen i onsdags, gick hur kanon som helst. beröm beröm beröm. Så det blir att köra i äholm nästa gång :)
Skolan har också börjat :)schemat har funkat kanon hitentills. ekonomi mesta dels.
är lite smått arg på anna-stina bara, vill inte ha henne som mentor.

Har även ridit Sheila en hel del nu,. går hur bra som helst. håkan kan vara lite små jobbig då och då. men jag överlever. fått nya skåp i stallet också, funkar bra det med (A).

Imorgon e det fredag, och jag vill bara supa skallen av mig. bjuvsfestivalen!


Kommentarer
Postat av: peppos

Snygging ;)

2008-09-01 @ 13:22:31
Postat av: marcus

jag träffade aldrig dig där ju i bjuv?

2008-09-15 @ 17:37:45
Postat av: marika

vem e markus?

2008-09-28 @ 00:33:17
Postat av: meelinda

men det är ju bra att spara ;)

2008-10-14 @ 23:35:53
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

svar: Du glömmer väl inte bort att regelbundet kika in på Buy or Sell - Den största bloppisen!?

2008-11-10 @ 21:06:27
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0