Kommunalarbetare

haha, min blivande framtid? nepp.

helgen spenderades på parkfesten :) var ju lyckat fredagen iaf :P Förfest hos pernilla, Trevligt trevligt.
På lördagen var vi hos daniel innan men dom bästa <3. drog sedan till parken och kollade hasse andersson.
Söndagen blev det sovis till 12. Sedan åkte jag pappa, mamma & zorro hem till farfar och tömde lite. tog med hyllor och mina blivande kristallglas :). Packade upp allt. sedan var man dödstrött och slocknade i sängen.

Idag har man jobbat från 07.00 till 15.30. haha jag och frida e så snygga i regnkläder :P
Dagens citat: vet du frida att vi står i regnet för att få betalt!.
Klippt häckarna på kommunhuset så fin fina nu. Imorgon blir det jobb igen, vi hoppas på bättre väder.
Hoppas ni önskar mig det.

Nu ska jag äta. Sen sova. CIAO

Midsommar hos Ronja 2008


Kommentarer
Postat av: .....

Kolla snyggingen brevid dig omg !

2008-08-05 @ 13:43:15
Postat av: Pernilla

Tack för denna helgen gumms <3

2008-08-05 @ 23:42:29
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0