helgen förbi!

Hej på er alla!
Helgen som varit har varit kanon :) i fredags var vi i Ängelholm på Ljusfesten :). synd att det blev regn bara. På lördagen åkte vi till Josefin och sa hej då. För just nu är hon i turkiet och solar och har det gottit. hehe.
Sedan blev det en runda ut i stallet :) skrittade seller ett tag, han hade tappat skor.. stackaren. Sedan på kvällen drog jag tesse & pernilla och käka på Carsano kycklingtallrik e mega gott :D.

Idag sov man länge. skööönt! Sedan åkte jag pappa och mamma till Farfars hus, tömde ännu mer, också har vi gjort vid poolrummet också så där e fin fint nu :). Therese kom även hit ett tag efter väla. Kollade snyggingen lite ;) hihi.
Sen nu ikväll har jag & mamma handlat och jag har gjort pajer till oss. Mega gott blev det. vill verkligen bli kock :P men känns som jag e på fel spår haha :P skitsamma ska starta min egna resturang sen någon gång :P kan väl inte va så svårt att diska och laga mat? :P hehe. någon som joinar?

Ikväll blir det nog bara slapp framför Tv:n, köpteen film Dream girls heter den. blir väl att kolla på den. sedan sova jobb imorgon :/...

Ciao babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0