ett tag sen.!

Det var ett tag sedan man bloggade :P.
Igår satt jag tesse & pernilla och spela data samt kollade tv och krängde godis, Vanlig myskväll :).

Idag åkte jag till stallet, skulle hållt ridfrtids men inga anmälda. Så jag pysslade lite med Sheila. Samt rensade Alla hagarna klå det pernilla ;). Josefin ringde också skoj skoj. Dom hade runt 40 C. :O shit. det va fan värre än spanien. Och stackars bekki hade brännt sig :(. Saknar er Alla och väntar längtansfullt till ni kommer hem inatt:D så imorgon kväll blir det väl att hitta på något med alla :) hihi. Sen skolan på torsdag. Åhhh, men sista året kvar nu sen så... :D

Nej nu ska jag snabbt in i duschen sen iväg och äta med Pilla & tesse :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha okej jag klagar när jag rensar en hage där det går en häst i Haha jag ska nog inte klaga mer ;P

2008-08-17 @ 16:08:08
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0